Alimentatie, antrenament, odihna

Acestea sunt cele 3 verigi pentru a-ti construi corpul mult visat. Suna asa de simplu dar in realitate nu este asa pentru multi dintre noi. Atata timp cat nu respectam una din ele, nu vom avea rezultatele dorite.

Voi dezvolta putin fiecare dintre aceste verigi si voi incepe cu alimentatia.

Cea mai importanta in reusita dumneavoastra este alimentatia care este in jur de 75% din reusita. De fapt aici este cea mai mare problema in obtinerea rezultatului dorit fie ca dorim masa musculara sau slabit. Multi nu tin cont de mese, sar peste micul dejun si compenseaza cu a manca mai mult seara. De asemenea mancarea tip fast-food este la ordinea zilei. Nu, nu merge asa. Pentru o viata sanatoasa avem nevoie de proteine, glucide si grasimi insa, in anumite proportii. Nerespectate zi de zi, vor duce ori la slabire , cand de fapt dorim sa punem masa musculara , sau ingrasat( grasime) cand de fapt dorim masa musculara de calitate. Cum combinam alimentele corect, am scris un articol acum cateva saptamani si va puteti documenta de acolo. Tineti minte un lucru important: doriti crestere musculara aduceti un aport mai mare de calorii de calitate iar daca doriti slabire, mergeti pe deficit caloric.

Antrenamentul- nu exista un antrenament universal valabil, acesta trebuie personalizat de la individ la individ in functie de ceea ce isi doreste fiecare. Vad des in sali, incepatori care in dorinta de a acumula masa musculara fac antrenamente zilnice, lungi ca durata, obositoare, care vor duce automat la supraantrenament.

Somnul, joaca un rol important in viata noastra. 8 ore de somn pe noapte, si subliniez Noapte, este suficient. Noaptea se elibereaza un hormon care ne ajuta la crestere, la recuperare, dupa efortul fizic si psihic pe care l-am avut de-a lungul zilei.

Pentru reusita, pentru a beneficia de un plan de antrenament si nutritional adecvat nevoilor tale, antrenorul de la Sky Fitness, va poate ajuta.

Un gând despre „Alimentatie, antrenament, odihna

Lasă un răspuns