Antrenamentul la sac de box

„Nu este necesar sa lovesti pe nimeni pentru a te antrena ca un boxer”, spune un vechi proverb. Sportul cu manusi te ajuta sa ai incredere in tine, pe plan mental si in acelasi timp, un corp fibrat.

Boxul , ca sport, a aparut in urma cu circa 4000 de ani, la egipteni si a fost dezvoltat mult de englezi cateva mii de ani mai tarziu unde s-au pus si bazele primelor reguli de lupta. De-a lungul timpului, mai multi boxeri si-au pus amprenta asupra acestui sport, facand din el o arta si voi enumera cativa: George Carpentier, Jack Dempsey,  Cassius Clay, Ray Sugar, Mike Tyson,…

La noi in tara a aparut in mod oficial in 1905 si putem enumera cativa pugilisti valorosi pe care i-am avut: Mircea Dobrescu, Nicolae Linca, Lucian Popescu, Leonard Doroftei, Lucian Bute si altii.

Oamenii intreaba: voi avea urme pe fata de la lovituri? Dor loviturile la corp? Depinde ce fel de box vrei sa practice, pentru ca te poti antrena ca un pugilist adevarat si fara a te lovi cu altcineva. De asemenea, vei invata tehnici de aparare si lovire care te vor ajuta in cazul unui incident.

Hai sa vedem cateva tehnici de antrenament pe care le vei practica la antrenamentele de box:

-sarituri la coarda

-mersul piticului

-saritura in cruce

-jumping jacks

-alergari usoare

-flotari

-genuflexiuni

-abdomene

-box cu un adversar imaginar

-lovirea sacului

Ce rezulta din aceste exercitii? Faptul ca vei dezvolta pe langa forta si agilitatea, viteza, coordonarea, mobilitatea, inlatura kilogramele in plus, tonifiaza masa musculara. Intr-o ora de antrenament de box, poti arde intre 700 si 1200 calorii ceea ce inseamna mai mult decat o simpla sedinta de aerobic.

La Sky Fitness Colentina, antrenorul de box va poate ghida in a obtine ceea de doriti de la acest sport- doar nivel de incepator sau pregatire competitionala. De voi depinde ce stil de viata va doriti.

 

Lasă un răspuns