Aerobic- rebound

Ce este de fapt rebound-ul? Un aerobic de tip sarituri la mini trambulina ,fiind un mod placut si distractiv de a face sport, punand in functiune toti muschii corpului. Reboundul poate fi cardio- cu miscari din aerobic, dance- cu miscari din dance si kombat- cu influente din kickbox.

Care sunt beneficiile acestui tip de aerobic?

  • Exercitiile de tip Rebound   ard calorii de 11 ori mai repede decât mersul pe jos, de 5 ori mai repede decât înotul şi de 3 ori mai repede decât alergarea, deoarece toate celulele folosesc energie în acelaşi timp.

  • Previne aparitia varicelor

  • Datorită elasticității crescute   consumul de energie este cu 40% mai mic față de alergare iar oxigenarea celulelor   este cu 68% mai mare față de alergare.

  • Protejează articulaţiile

  • Ajută la echilibrarea compoziţiei chimice a corpului şi îmbunătăţeşte raportul muschi-grasime.

  • Săriturile   pe   trambulina sunt singurul tip de antrenament   în care se avem o postura verticală. corectă, în timp ce discurile intervertebrale sunt protejate.

  • Ajuta sistemul vascular prin o mai buna circulatie la nivelul limfei

  • relaxarea musculara (efect datorat gravitației), activează nu numai mușchii ci și fiecare celulă din corp.

  • Săriturile pe trambulina   au un impact enorm datorită faptului că nici un un mușchi nu poate evita reflexul de relaxare. Astfel după doar 15 min. de sărituri, fiecare mușchi se relaxează.

  • Țesutul neuromuscular este stimulat, si vom avea o minte mai limpede   o gândire mai rapidă.

  • Ajută la imbunatatirea circulaţiei oxigenului în ţesuturi (creşte oxigenarea tisulară).

  • Creşte volumul pulmonar

  • Ajută la refacerea   problemelor cardiace.   Creşte activitatea funcţională a măduvei osoase în producerea de celule roşii.

  • Îmbunătăţeşte timpul de refacere după efort astfel încât sunt arse mai multe calorii chiar şi după câteva ore de la încetarea   efortului.

  • Scade încărcătura venoasă (volumul de sânge din vene) prevenind edemul cronic venos.

  • Încurajează circulaţia colaterală prin creşterea capilarităţii musculare şi scăderea distanţei dintre capilare şi celule ţintă.

  • Creşte activitatea muşchiului cardiac şi a celorlalte grupe musculare (lucrează mai eficient).

  • Scade frecvenţa cardiacă.

  • Scade nivelul   de colesterol şi trigliceride.

  • Reface ţesuturile.

  • O activitate mai lungă de 15 min. la o intensitate moderată creşte numărul de mitocondrii din celulele musculare, esenţiale pentru rezistenţa (anduranţa).

  •   Amelioreaza   durerile de gât, spate, cap său alte tipuri de durere cauzate de lipsa mişcării.

  • Ajuta digestia şi procesele de eliminare.

  • Permite o relaxare şi un somn mai profund

  • Imbunatateste   performanţă mentală cu procese de învăţare mai rapide.

  • Scurtează oboseala şi disconfortul creat de sindromul premenstrual la femei.

  • Minimalizează numărul de răceli, alergii, tulburări digestive şi alte tulburări abdomen.

  • creste rata metabolica

Este foarte distractiv iar Carmen chiar stie sa intretina atmosfera! Urmariti filmarea din timpul unei clase de rebound , desfasurata la Sky Fitness Nutrition Center, sala de fitness , aerobic, din Colentina.

Lasă un răspuns